23 dagar kvar! <3

Det är bara 23 dagar kvar tills jag fyller år, och då blir jag 12 år!!!!
Iiiiiiiii, längtar!
Lyssnar på musik just nu annars.
Mamma o lillebrorsan är vid kolonin nu men ja valde att stanna, nån gång denna veckan får jag säkert pengar till  mobilen så jag kan ladda upp lite nya foton till bloggen.

Idag är det väldigt fint väder så vi ( jag o mamma och lillebrorsan RIBER!) sticker säkert till Nälsta badet senare...nån gång efter lunch.
Kankse tar med mej typ mobilen o tar några foton som jag laddar upp senare.
Jap.
IGår var vi jue vid kanan badet, det var jätte härligt i vattnet o det var schit många folk där. Men ändå så är dte bättre väder idag.
Hahaha.
Men vi tog med oss lite saft o muffin som jag och lillebrorsan bakade för några dagar sedan med mamma. Schitt goda!
Jag doppade mig först, det gör jag alltid, hahahah, jag brukar säga att jag är badblomman och resten i familjen är badkrukor, hahahahaha!
Men vi hörs skriver mer senare,
Ska svara på lite av era kommentarer nu, om jag orkar men minnst åtta svarar jag på idag iallafall.

Jag i Skåne!

EN sommrig härlig dag!
Hanni

Kommentarer
Postat av: Fishis

FISKPUDDING ELLER INTE FISKPUDDING- som dagens blogg fast roligare!? Anmäl dig nu :)



Glöm inte: Bloglovin för dig som inte vill missa "Dagens Fiskpudding" :)

2011-08-01 @ 11:16:56
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

jag ska bara mysa med min älskling själv då? :D kram

2011-08-01 @ 11:59:03
URL: http://myzaan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0