Svar på två frågor

Jap stämmer , här kommer dem, ...
1: Varför är du så tyst i skolan och men du tycker att du är så fantastik och allt medan du är tyyp SKITtyst? Ingen märker dej! Prata mer!!
Asså, jag gillar inte att alla tittar på just mig....det skänns, vet inte men inte skönt...MM...Men någon gång kanske jag blir pratigare , men inte änu..
2: Varför haru typ samma bilder?
Aså man kan inte ladda upp bilder längre på denna dator, det är bara hos kompisar som jag kan, men lovar att det kommer mer bilder så fort så möjligt.



Kommentarer
Postat av: emma

Ja, jag bor i Skåne :) Men jag kommer från Stockholm. Bor bara här nere tillfälligt då min sambo pluggar, men nästa sommar flyttar vi tillbaka igen. Var bor du då?

2011-04-09 @ 19:58:46
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR: tack,visst lägg till mig så lägger jag till dej:)

2011-04-10 @ 19:19:34
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0