Sjuk......

Hej bloggen!!!!
Idag är jag bara hemma och är sjuk.......Det är så jobigt!!!!
Jag har feber och har ont i halsen och skäner mig hengig.
Puuuuuuu..........
Aja.....Hoppas inte ni är sjuka......Ja det är tur att man inte kan smitas genom en blogg.....Hihi!!!!
Var bara ett skämt......Kanske inte så bra skämta.....
Aja.....
Vad har ni gjort idag? Hppas ni har haft en bra dag idag!!!!!
Nu ska jag nog titta lite på youtube......Sen får jag nog se vad jag gjör.
Ikväll blir det nog tv-kväll framför tvn och bara slapa!!!!Jippi!!!!!!!!!!
Imorgon ska jag nog vara hemma......Bara försöka bättra mig!!!!!! Bli frisk alltså!!!!!
Menmen......Baybay!!!!!!
KOmmer ett  inläg kanske litte senare......Jippi!!!!!!!!!!!
Men hej så länge tills jag skriver nästa gång!!!!!!!!!
Puss och kram!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0