3 december

Hej alla bloggläsare!!!!!!!
Idag är det redan 3 december.
Det är 21 dagar kvar tills det är 24 december och julafton.....Jippi!!!!!!!!!!

Det var bilderna som kommer hänga med ända tills det är julafton alltså den 24 december.....
Senare i detta inläg kommer också en annan bild.....
Menmen.....
Idag var jag i skolan.....Jag var bara i skolan sista lektionen och på lunh rasten eftersom jag gick till vårdcentralen eftersom min mamma trodde jag var sjuk....Men det var jag inte.....Men vem vet det kanske siter något där bak i halsen och så plötsligt bara blir man sjuk.....
Ikväll ska jag titta på tv.....Jag ska se på spåret.....Har ni set det?
Aja.....
Idag snöar det.....Det är verkligen riktig vinter nu.....
Även om jag inte gillar vintern så mycet så är det veldigt fint ute på vintern faktist......
Det jag inte gillar med vintern är att pulsa fram genom snön....Men det är tur att dom plogar vägarna och gå gatorna.
Men i allafal.....
Här kommer en vinterbild det pasar eftersom det är vinter......

Fin bild!!!!!!! Eller hur?
Aja....
Nu ska jag greja lite på datorn och sen får jag se vad jag gör....
PUSSSSSSSSSSSSSS och KRAAAAAAAMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Det hoppas jag med, tack så mycket :)

2010-12-03 @ 14:20:16
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?!

- jätte :)

2010-12-03 @ 14:25:56
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0