26 december

Hej!!!!!!
Idag är det den 26 december.
Idag så har min kompis och jag varit tillsammans.
Hon åt lunch hos oss och sen så gick vi till vällingby och shoppade!
Jag köpte två tröjor från cubus, en blå och en grå. Sen köpte jag en tröja från gina tricot och sen köpte jag en mössa som jag ska börja använda när mamma har tvättat den.
Det är ju riktig rea nu ute.
Passa på nu att gå och shoppa.


Rea rea rea...
Haha...
Jag är helt beroende av rea.
Aja...
NU ska jag fortsätta och sen om en stund så ska jag äta kex med ost och så ska jag äta lite godis kanske titta på en film om jag får...jag får se.

Men hej så länge då!!!!!!!!!!!!!!
KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!.
width

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0