22 december

Hej alla bloggläsare!!!!!!!
Idag är det 22 december.
Förlot att jag nte har skrivit...
(Jag brukar ju skriva rätt tidigt på dagen)
(Im sorry!!!!!)
Aja...
Idag så har jag varit inne i stan och julhandlat...
Eller handlat julklappar.
Vi köpte en camra i julklapp till mig!!!
Men...Jag vet inte om jag kan glömma det med cameran till det är juafton.
KAN NI KANSKE GE NÅGRA TIPPS PÅ HUR JAG SKA GLÖMMA DET MED CAMERAN?
ISSÅFALL SÅ FÅR NI SKICKA ETT MEDELANDE TILL MIG HÄR PÅ BLOGGEN.
Men dt är vell det jag har gjort idag varit inne i stan.
Fast jag bygde pyssel i morsse typ hella förmidagen.
Jag är helt beroende nu av pyssel specielt sånna med många bitar.
haha...

Imorgon så fyller min lillebror år.
GRATTIS TILL HONOM I FÖRSKOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aja...
Jag ska fiksa en sak bara på datorn sen ska jag gå och lägga mig...
SIST MEN INTE MINST...
width
GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0