17 december

Hejsvejs!!!!!!
Nu är jag hemma från skolan.
Idag hände inget specielt i skolan faktist.
Fast vi i min klass busade med min fröken.
Det var två tjejer som kom på iden.
Vi sa att min fröken skulle gå ut och när hon hadde gott ut så stälde vi om klockan...
Hahahihi...Fast hon gick inte på det bara nästan...
Aja...
Ibland är det okej att busa lite!!!!
Men inte alt för ofta...

Ikväll blir det nog tv-kväll.
JIPPI!!!!!!!
Men nu ska jag iallafall greja lite på datorn.
Hej så länge då!!!!!
Baybay!!!!
KRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: FRÅGESTUNDEN ÄR FORTFARANDE ÖPPEN!!!!!!!!!!!!!

PSS: ERAN BLOGGSKRIVARE!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok vad ska du göra under lovet

2010-12-17 @ 14:11:48
URL: http://rabrobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0