16 december

Hello hello alla bloggläsare!!!!!!
Hur har ni det?
Idag är det 16 december.
Min kompis Monique fyller år idag...
Jag vill nu hurra för henne!!!!
Hipp hipp hura hura!!!!!!
Grattis på din födelsedag!!!!
Tänk 11 år...
Gå in på hennes blogg om ni vill veta mer...
www.monneponne.blogg.se

Aja...
Idag så är det som sagt 16 december.
Ja...
Idag har det faktist inte hänt något specielt...
Jag har bara varit i skolan...Ja.
Vi hadde möte efteråt...Ja och det gick vell bra.
Annars har jag inte gjort något specielt.
Jag har gjort läxan fast jag skulle göra lite mer på det sen.
Ja och nu så har jag mitt datapas...
Menmen...
Detta inläg kanske blir lite kort men jag kommer inte på något mer att skriva...
Detta får duga för denna dag.
Menmen...
Hejdå då!!!!
Baybay!!!!
PUSSSSSS och KRAAAAAAAAAAMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!
Eran bloggskrivare.


PS: NI KAN FORTFARANDE SKRIVA FRÅGOR OCH SKICKA DEN ÄR FORTFARANDE ÖPPEN.

Kommentarer
Postat av: Alexfredrikke

Really enjoy your website. Thank You.

2011-09-16 @ 07:48:32
URL: http://alexfredrikke.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0