15 december

Tjingalong!!!
Idag så är jag hemma...Jag är fortfarande lite sjuck men i morgon kan jag nog gå i skolan.
Jag får se...
Aja...
Idag har jag vell inte gjort något specielt bara ätit lunch och läxan och nu datan förstors.
Igentligen så började jag redan lite tididigare och sen fastanade jag med alla era kommentarer.
Igår hadde jag 22 besökare...Inte illa.
Menmen...
Ikväll tror jag jag ska ha tv-kväll eller alltså bara liga och typ slappa framför tvn.
Ska ni gjöra något specielt ikväll?

Här kommer julbilderna...Ja ni vet...

Det blir nog några fler julbilder...

Ja detta var vell det jag kom på att skriva idag...
Men imorgon kommer mer.
PUSSSSSSS och KRAAAAAAMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: Med vänliga hälsningar eran bloggskrivare.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hej :)



Jag har lyckats komma efter med kommentarerna men nu är jag tillbaka igen! Hur har din dag varit?

2010-12-15 @ 18:43:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0