13 december.

Hej alla bloggare och bloggläsare!!!!!!!
Det är så himmla kull att ha blogg!!!!
Jag täner ha blogg minst tills jag är sextio år...Tror jag iallafal om jag inte tröttnar...
Men än så länge har jag inte trötnat.

Det var bilderna som kommer hänga med till den 24 december...Jaja...Jag vet att jag är sjatig om det men jag kan inte hjälpa det...

Aja...
Idag är jag iallafal hemma för att jag ä sjuk...Det sa jag ju igår i något inlägg och det visade sig att jag hadde blivit sjuck för att på kvällen hadde jag feber...
Menmen...
Nu ska jag ficksa med datorn lite menans jag hinner och får...
Men....
Det kommer nogg ett till inlägg om en stund eftersom jag vill inte ha det i detta inläget.
Det blir så mycket då...Minna inläg är så stora typ varje dag.
Menmen...
PUSSSSSSSSSSSS och KRAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM på er så länge.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ajdå! krya på dig!

2010-12-13 @ 10:16:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0