12 december

Hej alla bloggläsare....Alla gammla och nya....Det spelar ingen roll.
Förlot att jag inte har hunit skriva på ett tag....Men jag har haft fult upp, jag har plugat till ett SO prov och ditan och datan.
Aja.....
Här kommer bilderna som kommer vara med i varända inlägg fram till 24 december.

Så ja......
Såg ni på nobelfesten?
Det gjorde jag!!!! Jag var typ uppe till halv tolv och såg på det....Sen kröp jag ner i min sköna säng.
Idag har jag hitils inte hunit gjöra så mycet......
Jag var tvungen att damsuga nu nyss för att gå in på datorn......Annars har jag vell inte hunnit gjöra så mycet mer....Jo föresten.
Jag har hunit tita lite på tv....Jag såg på skidor.
Titar ni på skidor?
Det är faktist rätt så kull även om jag inte sportar så mycket i verkligheten så är det roligt att tita på sport på tv....Specielt när Sverige viner.
Aja.....
Senare idag  kommer min mamma hem...Hon har varit i skåne i veckan.
Sen ikväll blir det nog tv-kväll.
Imorgon tror jag att jag får vara hemma eftersom jag har ont i halsen och är snuvig...Det är inte alls kull att vara förskyld.
Menmen....
Jag får se hur jag mår imorgon biti men jag tror att jag får vara hemma.
Aja.....
Nu ska jag tita på datorn lite....Det kommer nog fler inläg om en liten stund.....
PUSSSSSSSSSSS och KRAAAAAAAAAMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0